بالیوود کده دانلود فیلم آزمایشگاه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود فیلم آزمایشگاه
نوشته شده در جمعه 5 دی 1393
بازدید : 333
نویسنده : Admin

دانلود فیلم ایرانی آزمایشگاه با لینک مستقیم

فیلم آزمایشگاه با کیفیت خوب

 

دانلود فیلم آزمایشگاه

دانلود فیلم آزمایشگاه با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : 80۰ مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1392

کارگردان : حمید امجد

بازیگران : رامبد جوان، باران کوثری، افشین هاشمی، رضا کیانیان و…

خلاصه داستان : آزمايشگاه فيلم ساده‌يي است، مخاطب به سادگي وجوه كاراكترها را مي‌يابد و خط اصلي داستان را تمام و كمال متوجه مي‌شود. «قهرمان» (افشين هاشمي)، جواني شهرستاني است كه دانشجوي نمونه دانشگاه شده است، او به ياري هم دانشگاهي‌اش نيلوفر (باران كوثري) وارد محيط آزمايشگاه پدر نيلوفر (رضا كيانيان) مي‌شود و آن هنگام است كه رقابت‌ها آغاز مي‌شود.

توضیحات و اخبار این اثر : آزمایشگاه یک فیلم فانتزی، کمدی خوش ساخت، به تولید کانون ایران نوین و موسسه سینمایی ایران کویر و به توزیع موسسه نسیم صبا، محصول ۱۳۹۰ است که توانسته مفهوم سرگرمی را به‌عنوان یکی از خاصیت‌های سینما به آن بازگرداند و این همان رسالت بسیار مهمی است که سینما نتوانسته در سالیان اخیر بدان پایبند باشد.

جهانی که آزمایشگاه برای ما ترسیم می‌کند، جهانی فرم‌گراست که با کاراکترهایی فرم‌پذیر، حالاتی را به انجام می‌رسانند که اولا ضرورت انجامش برای مخاطب توجیه‌پذیر است، ثانیا در تداوم آن حالات، انشعابات داستانی فراوانی قرار می‌گیرد و ثالثا پایانی دارد که کلیشه‌ای نیست و البته با سر و بدن قصه، همخوانی دارد.

دلیل دیگر این مدعا به فرم روایت برمی‌گردد؛ یک داستان با ضرباهنگی تند که این شدت، هم در دیالوگ‌گویی خود را نشان می‌دهد و هم در اکت‌های کاراکترهای فراوانش. این وارونگی از دیالوگ به اکت و هارمونی دوست داشتنی و با تأنی آن، نه‌تنها مخاطب را خسته نمی‌کند بلکه او را از مناسبات چند‌بعدی فیلم دور نگه نمی‌دارد. این شتاب سریع که در چند فیلم اکران‌شده سال ۹۱ نیز به کار رفته بود هیچ‌گاه تا این اندازه موفق نشده بود خود را با اجرا وفق دهد و این مزیت گرانبهایی است که آزمایشگاه از آن برخوردار است.

کاراکترهای آزمایشگاه، انسان‌هایی شناسنامه‌دار هستند که در اکثر مواقع به شناسه روحی و اخلاقی خود وفادار می‌مانند. رگه‌های استوار اما پنهانی عشق نیلوفر به قهرمان می‌تواند نتیجه سکانس پایانی را برای ما قابل باور کند، اخلاقیات پدر نیلوفر در سکانس ابتدایی فیلم، می‌تواند تصمیم نابخردانه او در انتهای فیلم را نتیجه دهد و. . . نکته مهم اینجاست که این روحیات، هیچ‌گاه در مسیر کلیشه حرکت نکرده، به‌گونه‌ای که ما از ابتدای فیلم و با توجه به این روحیات بتوانیم پایان هر یک از روابط انسانی و اخلاقی در فیلم را حدس بزنیم.

دانلود از سرور آپلودبوی :

Azmayeshgah 810MB .mkv

تریلر فیلم در آپارات

مشاهده و دانلود


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: فیلم ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ ایرانی جدید , دانلود آهنگ با لینک مستقیم , دانلود آهنگ جدید , دانلود رایگان آهنگ , دانلود رایگان آهنگ با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم, دانلود رایگان فیلم آزمایشگاه , دانلود رایگان فیلم آزمایشگاه با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم , دانلود فيلم ايراني , دانلود فيلم جديد , دانلود فیلم , دانلود فیلم آزمایشگاه با لینک مستقیم , دانلود فیلم با لینک مستقیم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: