بالیوود کده دانلود فیلم توفیق اجباری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود فیلم توفیق اجباری
نوشته شده در جمعه 5 دی 1393
بازدید : 451
نویسنده : Admin

دانلود فیلم ایرانی توفیق اجباری با لینک مستقیم

فیلم توفیق اجباری با کیفیت خوب

تریلر فیلم اضافه شد

دانلود فیلم توفیق اجباری

دانلود فیلم توفیق اجباری

دانلود فیلم توفیق اجباری با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع (ژانر) : کمدی

فرمت : wmv

حجم : ۲۶۰ مگابایت

مدت زمان: 90  دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1386

تهیه کننده : سید کمال طباطبایی

کارگردان : محمد حسین لطیفی

بازیگران : محمدرضا گلزار , باران کوثری , رضا عطاران , نیوشا ضیغمی , احمد پور مخبر , بهاره رهنما , لیدا عباسی

خلاصه داستان : «توفیق اجباری» داستان بازیگری با نام رضا گلزار است که از همسر خود جدا شده است، رضا و همسرش یکدیگر را دوست دارند اما برخی ارتباطات رضا باعث بدبینی همسبقش از او می‌شود.

توضیحات و اخبار این اثر : توفیق اجباری ششمین فیلم سینمایی بلند محمدحسین لطیفی در مقام کارگردان و ساخت سال ۱۳۸۶ است.

لوکیشن این فیلم منزل اصلی محمدرضا گلزار است .

“توفیق اجباری” فیلمی است که به تمام معنا در رده ی فیلمهای تجاری جای می گیرد. استفاده از ستاره های سینما و تلویزیون، استفاده از سبک و سیاق سطحی و ساده سریالهای تلویزیونی، انتخاب سوژه ای جنجال بر انگیز (زندگی خصوصی یک سوپر استار) همه و همه دست به دست هم داده تا این فیلم را به یک فیلم سراسر گیشه ای و عامه پسند بدل کند. حتی سکانس آغازین فیلم که ” گلزار” را در لباس یک روحانی نشان می دهد تلاش همه جانبه ای است تا به اصطلاح تماشاگران را میخکوب کند. کارگردان از بازیگرانش توقع چندانی ندارد، “باران کوثری” که ایفاگر نقشی معمولی در حد و اندازه فیلمهای قبلی اش است (البته به استثناء خون بازی) ،”گلزار”معمولی جلوی دوربین ظاهر می شود ، “رضا عطاران”نیز جز تکرار نقش های پیشین خود در سریای های تلویزیونی کار دیگری نباید انجام دهد. این مسئله در مورد “بهاره رهنما”، “احمد پور مخبر” و … نیز صادق است.

البته می توان چشم روی هم گذاشت ،هیچ یک از این مسائل را ندید و به چند دقیقه خندیدن اکتفا نمود، کاری که گویا بسیاری از مردم ما امروزه در پیش گرفته اند.

دانلود با لینک مستقیم از سرور آپلود بوی :

پارت ۱

پارت 2

دانلود فیلم توفیق اجباری از سرور رودفایل

پارت ۱

پارت ۲

 

تریلر فیلم در آپارات

مشاهده و دانلود


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: فیلم ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ ایرانی جدید , دانلود آهنگ با لینک مستقیم , دانلود آهنگ جدید , دانلود رایگان آهنگ , دانلود رایگان آهنگ با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم توفیق اجباری , دانلود رایگان فیلم توفیق اجباری با لینک مستقیم , دانلود فيلم ايراني , دانلود فيلم جديد , دانلود فیلم , دانلود فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم توفیق اجباری با لینک مستقیم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: