بالیوود کده دانلود فیلم قفس طلایی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود فیلم قفس طلایی
نوشته شده در جمعه 5 دی 1393
بازدید : 424
نویسنده : Admin

دانلود فیلم ایرانی قفس طلایی با لینک مستقیم

فیلم قفس طلایی با کیفیت خوب

تریلر فیلم اضافه شد

دانلود فیلم قفس طلایی

دانلود فیلم قفس طلایی

دانلود فیلم قفس طلایی با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : 80۰ مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1391

کارگردان : محمد زرین دست

بازیگران ایرانی: امین حیایی، سروش گودرزی، نیلوفر خوش خلق، آهو خردمند و هوشنگ توکلی

بازیگران خارجی : اورتسز ماتاسینا، جو استوز، شلبی لی، فرانسیس یوان، کتیلین مک لین

خلاصه داستان :  امیر فرزند کوچک خانواده ایزدی بزرگ است که با امید کسب موقعیت‌های بهتر از سوی پدرش به خارج از کشور فرستاده می‌شود ولی پس از چندی به دلیل بروز اختلافاتی رابطه امیر با خانواده‌اش قطع می‌شود و منصور برادر بزرگتر امیر برای بازگرداندن وی به آمریکا می‌رود.

توضیحات و اخبار این اثر : قفس طلایی فیلمی به کارگردانی محمد زرین‌دست، تهیه‌کنندگی علی‌اکبر مزینانی و نویسندگی شوبیر شیرازی ساخته سال ۱۳۸۹ است،سکانس‌هایی از این فیلم در کشور آمریکا تصویر برداری شده‌است.

« قفس طلایی» اثر اجتماعی – اکشنی است که می‌خواهد به‌صورت دور تند، داستان کم کششی را برای مخاطب خود تعریف کند؛ این دور تند اما اثرات منفی خود را به وضوح نشان داده و سبب می‌شود تا فیلم لطمات مفهومی و بصری فروانی را به خود ببیند.

 

دانلود از سرور آپلودبوی:

Ghafase Talaiee  780MB.mkv

دانلود فیلم قفس طلایی از سرور رودفایل

Ghafase Talaiee  780MB.mkv

تریلر فیلم در آپارات

مشاهده و دانلود


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: فیلم ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ ایرانی جدید , دانلود آهنگ با لینک مستقیم , دانلود آهنگ جدید , دانلود رایگان آهنگ , دانلود رایگان آهنگ با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم قفس طلایی , دانلود رایگان فیلم قفس طلایی با لینک مستقیم , دانلود فيلم ايراني , دانلود فيلم جديد , دانلود فیلم , دانلود فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم قفس طلایی با لینک مستقیم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: