بالیوود کده دانلود فیلم سنجاقک های برکه سبز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود فیلم سنجاقک های برکه سبز
نوشته شده در پنج شنبه 11 دی 1393
بازدید : 459
نویسنده : Admin

دانلود فیلم ایرانی سنجاقک های برکه سبز با لینک مستقیم

فیلم سنجاقک های برکه سبز با کیفیت عالی DVD

دانلود فیلم سنجاقک های برکه سبز

دانلود فیلم سنجاقک های برکه سبز

دانلود فیلم سنجاقک های برکه سبز با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : 80۰ مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1389

کارگردان : علی قوی تن

بازیگران : حسین اسماعیلی، روناک پوریادگار، امیررضا زرین بخش، حامد کیازال، محمد کیا صادری

خلاصه داستان : پسر بچه ای به نام لطیف که در خیابان های تهران گل فروشی میکند تصمیم میگیرید برای یافتن خانواده خود به شمال کشو برود. او در این مسیر دختر جوانی را که از زندکی ناامید گشته به همراه خود به شمال می برد تا با پیدا کردن مادربزرگ خود، یک خانواده را تشکیل بدهد. اما دست آخر کسی را در خانه روستایی پیدا نمیکند.

توضیحات و اخبار این اثر : پسربچه ای به نام لطیف که در خیابان های تهران گل فروشی می کند تصمیم می گیرد برای یافتن خانواده خود به شمال کشور برود و در این مسیر دختری جوان نیز با او همراه می شود….

 

دانلود فیلم از سرور آپلودبوی

دانلود با لینک مستقیم

دانلود فیلم سنجاقک های برکه سبز از سرور رودفایل

دانلود با لینک مستقیم از سرور رودفایل


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: فیلم ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ ایرانی جدید , دانلود آهنگ با لینک مستقیم , دانلود آهنگ جدید , دانلود رایگان آهنگ , دانلود رایگان آهنگ با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم سنجاقک های برکه سبز , دانلود فيلم ايراني , دانلود فيلم جديد , دانلود فیلم , دانلود فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم سنجاقک های برکه سبز با لینک مستقیم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: