بالیوود کده دانلود فیلم پایان نامه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود فیلم پایان نامه
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1393
بازدید : 310
نویسنده : Admin

دانلود فیلم ایرانی پایان نامه با لینک مستقیم

فیلم پایان نامه با کیفیت عالی DVD

تریلر فیلم اضافه شد

دانلود فیلم پایان نامه

دانلود فیلم پایان نامه

دانلود فیلم پایان نامه با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : AVI

حجم : 58۰ مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1390

کارگردان : حامد کلاهداری

بازیگران : حامد کمیلی، بهاره افشاری، داریوش ارجمند، محمدرضا شریفی‌نیا، احمد نجفی، جمشید هاشم‌پور، ،کامران تفتی، محمد صادقی، چکامه چمن‌ماه، هادی دیباجی، نیما شاهرخ‌شاهی.

خلاصه داستان : روزبه که پایان نامه خود را دیر رسانده تصمیم میگیرد به همراه سه دانشجوی دیگر به دنبال استاد بهرامی برود. آنها به طور نا خواسته درگیر ماجراهای پیچیده و تروریستی شده که منجر به کشته شدن برخی از دانشجوها می شود.

توضیحات و اخبار این اثرپایان‌نامه فیلمی ایرانی به کارگردانی حامد کلاهداری و تهیه کنندگی روح‌الله شمقدری و با بازی حامد کمیلی، بهاره افشاری، کامران تفتی، چکامه چمن‌ماه، نیما شاهرخ‌شاهی و با حضور داریوش ارجمند، محمدرضا شریفی‌نیا، احمد نجفی و جمشید هاشم‌پور است. این فیلم به حوادث پس از انتخابات بحث برانگیز ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ می‌پردازد. ابتدا شایع شد بازیگر اصلی فیلم لیلا اوتادی است و در نقش ندا آقاسلطان بازی می‌کند. تنها سه ساعت پس از اعلام خبر بازی لیلا اوتادی در نقش ندا، خبرگزاری فارس، در گفت‌وگویی با لیلا اوتادی این خبر را تکذیب کرد. او اخباری را که دربارهٔ بازی‌اش در فیلم پایان‌نامه در نقش ندا آقاسلطان منتشر شده بود کذب محض خواند. تنها ساعتی پس از انتشار این خبر اعتراض مخالفان در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و بالاترین آغاز شد. صفحه مخالفان لیلا اوتادی در شبکه اجتماعی فیس بوک تنها در کمتر از هفت ساعت به سه هزار عضو رسید. جواد شمقدری، معاون سینمایی وزیر ارشاد، در مورد خبر ساخت فیلمی دربارهٔ ندا آقاسلطان گفت داستان پایان‌نامه را خوانده و ربطی به موضوع ندا آقاسلطان ندارد. امیر آقایی نیز که قرار بود در این فیلم بازی کند به دلیل تغییر نسخه اولیه فیلم‌نامه از بازی در این فیلم انصراف داد. نام سارا خویینی‌ها نیز به عنوان بازیگر این فیلم اعلام شد که او نیز از بازی در پایان‌نامه خودداری کرد.

 

دانلود فیلم پایان نامه از سرور رودفایل

دانلود از سرور رودفایل

تریلر فیلم در آپارات

مشاهده و دانلود


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: دانــلود فیــلم , فیلم ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان فیلم , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم پایان نامه , دانلود رایگان فیلم پایان نامه با لینک مستقیم , دانلود فيلم ايراني , دانلود فيلم جديد , دانلود فیلم , دانلود فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم پایان نامه با لینک مستقیم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: