بالیوود کده دانلود فیلم بی وفا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود فیلم بی وفا
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1393
بازدید : 296
نویسنده : Admin

دانلود فیلم ایرانی بی وفا با لینک مستقیم

فیلم بی وفا با کیفیت عالی DVD

دانلود فیلم بی وفا

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : 80۰ مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1385

کارگردان : اصغر نعیمی

بازیگران : حمید گودرزی , الناز شاکردوست و …

خلاصه داستان :دختر و پسر جوانی هر کدام متعلق به یک طبقه اجتماعی متفاوت، ناخواسته در یک مسیر مشترک کنار هم قرار می گیرند تا اتفاقات تازه ای را رقم بزنند.

توضیحات و اخبار این اثر : بی‌وفا فیلمی به کارگردانی اصغر نعیمی، تهیه کنندگی یدالله شهیدی و نویسندگی فرهاد توحیدی ساخته سال ۱۳۸۵ است.

بی وفا در ۱ آذر ۱۳۸۵ بر روی پرده سینما رفت.

 

دانلود فیلم بی وفا از سرور رودفایل و آپلودبوی

دانلود با لینک مستقیم از سرور رودفایل

دانلود پارت ۱

دانلود پارت ۲

تریلر فیلم در آپارات

مشاهده و دانلود


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: دانــلود فیــلم , فیلم ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان فیلم , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم بی وفا , دانلود رایگان فیلم بی وفا با لینک مستقیم , دانلود فيلم ايراني , دانلود فيلم جديد , دانلود فیلم , دانلود فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم بی وفا با لینک مستقیم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: