بالیوود کده دانلود فیلم گشت ارشاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود فیلم گشت ارشاد
نوشته شده در چهار شنبه 17 دی 1393
بازدید : 329
نویسنده : Admin

دانلود فیلم ایرانی گشت ارشاد با لینک مستقیم

فیلم گشت ارشاد با کیفیت عالی DVD

تریلر فیلم اضافه شد

پشت صحنه و حذفیات اضافه شد

 

دانلود فیلم گشت ارشاد

دانلود فیلم گشت ارشاد با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : 780 مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1390

کارگردان : سعید سهیلی

بازیگران : پولاد کیمیایی، حمید فرخ نژاد، ساعد سهیلی، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی و …

خلاصه داستان : این فیلم ماجرای سه جوان جنوب شهری است که برای بدست آوردن پول و گذراندن زندگی دست به کارهای خلاف می‌زنند. آنها با گیر دادن به دختر و پسرهای جوان با نام گشت ارشاد پول آنها را می‌گیرند و از این راه زندگی خود را می‌گذرانند.

توضیحات و اخبار این اثر :

گشت ارشادنام فیلمی ایرانی با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی است، که در سال ۱۳۹۰ ساخته شده‌است. و حمید فرخ‌نژاد ، پولاد کیمیایی ، ساعد سهیلی ، جمشید هاشم‌پور ، نیوشا ضیغمی و سحر قریشی در آن بازی کرده‌اند.

ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از ۶ روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب‌الله توقیف شداما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت وارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر دادو پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان‌ها متوقف شد ونمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.

دانلود فیلم گشت ارشاد از سرور رودفایل

دانلود از سرور رودفایل

دانلود پشت صحنه و حذفیات


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: دانــلود فیــلم , فیلم ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان فیلم , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم گشت ارشاد , دانلود رایگان فیلم گشت ارشاد با لینک مستقیم , دانلود فيلم ايراني , دانلود فيلم جديد , دانلود فیلم , دانلود فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم گشت ارشاد با لینک مستقیم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: