بالیوود کده دانلود فیلم 3 درجه تب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود فیلم 3 درجه تب
نوشته شده در چهار شنبه 17 دی 1393
بازدید : 370
نویسنده : Admin

دانلود فیلم ایرانی 3 درجه تب با لینک مستقیم

فیلم 3 درجه تب با کیفیت عالی DVD

تریلر فیلم اضافه شد

دانلود فیلم 3 درجه تب

دانلود فیلم 3 درجه تب

دانلود فیلم 3 درجه تب با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : avi

حجم : 528 مگابایت

مدت زمان: 89 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1385

کارگردان : حمیدرضا صلاحمند

بازیگران : سیروس گرجستانی، مهتاج نجومی، محمدرضا شریفی نیا، بهاره افشاری، رضا عطاران، علی صادقی و الهام حمیدی

خلاصه داستان : االهام (الهام حمیدی) در آستانه ازدواج با نامزد پولدارش سهیل (امیرعلی دانایی)، بینی‌اش را به خاطر بزرگ بودن و حساسیتی که مادر داماد نسبت به آن دارد، عمل جراحی می‌کند. او برای تغییر عکس شناسنامه وارد مشکلات جدیدی می‌شود و در شناسنامه المثنی نام فردی به نام عبدالکریم (رضا عطاران) را می‌بیند که ماجراهایی را برایش به‌وجود می‌آورد.

توضیحات و اخبار این اثرسه درجه تب نام فیلمی با درونمایه کمدی می‌باشد که بوسیله حمیدرضا صلاحمند کارگردانی شده و یوسف صمدزاده تهیه‌کنندگی آن را بعهده گرفته‌است. این فیلم در سال ۱۳۸۹ تولید شده‌است. در این فیلم رضا عطاران، الهام حمیدی، علی صادقی و امیرعلی دانایی به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند.

 

دانلود فیلم 3 درجه تب از سرور آپلودبوی

دانلود از سرور آپلودبوی

تریلر فیلم در آپارات

مشاهده و دانلود


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: دانــلود فیــلم , فیلم ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان فیلم , دانلود رایگان فیلم 3 درجه تب , دانلود رایگان فیلم 3 درجه تب با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم , دانلود فيلم ايراني , دانلود فيلم جديد , دانلود فیلم , دانلود فیلم 3 درجه تب با لینک مستقیم , دانلود فیلم ایرانی , دانلود فیلم ایرانی جدید , دانلود فیلم با لینک مستقیم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: