بالیوود کده دانلود فیلم یکی از ما دو نفر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود فیلم یکی از ما دو نفر
نوشته شده در چهار شنبه 24 دی 1393
بازدید : 262
نویسنده : Admin

دانلود فیلم ایرانی یکی از ما دو نفر با لینک مستقیم

فیلم یکی از ما دو نفر با کیفیت عالی DVD

دانلود فیلم یکی از ما دو نفر

دانلود فیلم یکی از ما دو نفر با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : 563 مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 13892

کارگردان : تهمینه میلانی

بازیگران : بهرام رادان، دانیال عبادی، همایون ارشادی، سارا خوئینی‌ها، آناهیتا نعمتی، سمانه پاکدل و…

خلاصه داستان :  سارا كه پس از پايان تحصيلات مهندسي تازه از آمريكا برگشته، براي استخدام به شركتي مي رود كه بابك مدير آن است. بابك كه از به هم خوردن نامزدي سارا باخبر است، به عمد او را به دفترش كشانده تا مثل دختران ديگر جذب خودش كند. اما سارا دختر متفاوتي است و با جديت براي اجراي نمايشگاهي از مناطق ايران در كنار يك بناي تاريخي آماده مي شود. حربه هاي مختلف و تكراري بابك هم تأثيري روي او ندارند. استخدام دوست دوران كودكي سارا، مهرداد سبب دردسر براي هر دوي آنها مي شود. به نحوي كه به خاطر حسادت بابك، مهرداد اخراج مي شود. سارا پس از آتش گرفتن چادر نمايشگاه، موفق مي شود چادر نسوزي را جايگزين كند، اما بلافاصله به دليل درگيري مهرداد با بابك، به رغم علاقه پنهانش به بابك، استعفا مي دهد. روز بعد وقتي سارا براي تسويه حساب به شركت مي رود، بابك نمي گذارد او از شركت خارج شود و سارا خود را از ايوان شركت به پايين پرت مي كند و به شدت زخمي مي شود. چهار پنج سال بعد، بار ديگر بابك و سارا تصادفي يكديگر را در بنايي باستاني در كوير ملاقات مي كنند. بابك اعتراف مي كند عاشق سارا بوده، اما سارا چيزي از عشقش نمي گويد. هنگام ترك محل، بابك اتومبيل سارا را تعقيب مي كند.

توضیحات و اخبار این اثریکی از ما دو نفر فیلمی به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین ساخته سال ۱۳۸۹ است،این فیلم در ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ بر روی پرده سینما رفته‌است.

برعکس فیلمهای قبلی میلانی( سوپراستار و تسویه حسابیکی از ما دو نفر چندان وارد حاشیه نشد و بی سر و صدا اکران شد. البته اتفاق جالبی در خلال اکران این فیلم در جشنواره فجر بوجود آمد و آن اینکه یکی از ما دو نفر را برای اکران در بخش ” نوعی نگاه ” در جشنواره فجر قبول کردند که این امر باعث شد تا میلانی طی اظهار نظری عنوان کند که وی اصلاً فرم حضور در جشنواره را پر نکرده بود که بخواهد فیلمش را در این بخش اکران کند ! اما محمد نیک بین که همسر میلانی است و همچنین تهیه کننده فیلمهایش، اعلام کرد که : من تهیه کننده فیلم هستم و فرم حضور در جشنواره را پر کرده ام! بهرحال این اتفاقاتی است که فقط در ایران رخ می دهد که شوهر تهیه کننده بدون اطلاع دادن به همسر کارگردانش، فرم حضور در جشنواره را پر می کند.

 

دانلود فیلم یکی از ما دو نفر از سرور رودفایل و آپلودبوی

نسخه با کیفیت : دانلود از سرور آپلودبوی

نسخه کم حجم : دانلود از سرور آپلودبوی


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: دانــلود فیــلم , فیلم ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان فیلم , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم یکی از ما دو نفر , دانلود رایگان فیلم یکی از ما دو نفر با لینک مستقیم , دانلود فيلم ايراني , دانلود فيلم جديد , دانلود فیلم , دانلود فیلم ایرانی , دانلود فیلم ایرانی جدید , دانلود فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم یکی از ما دو نفر با لینک مستقیم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: