بالیوود کده داستان حکیم ارد بزرگ درگذشت ، مرگ چهارمین حکیم تاریخ ایران + عکس !
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 553
نویسنده : Admin

حکیم ارد بزرگ ، چهارمین حکیم تاریخ ایران درگذشت

شب گذشته حکیم ارد بزرگ ، بزرگترین فیلسوف معاصر و چهارمین حکیم تاریخ ایران در پی سکته و ایست قلبی در حین انتقال به بیمارستانی در مرکز تهران درگذشت ، با این حال تیم پزشکی بیمارستان تلاش نمودند تا بلکه مانع از مرگ حکیم شوند ، اما متاسفانه این اتفاق رخ داده و بدین ترتیب ایران چهارمین حکیم تاریخ خود را از دست داد . قرار است بنا به وصیعت حکیم او را در مکانی دور و نامعلوم به خاک بسپارند .
تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم با غزاله شرکاء تنها بازمانده حکیم مصاحبه ایی داشته باشیم که متاسفانه این اتفاق هم نیفتاد و دختر حکیم حاضر به گفتگو با خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها هم نیست .

عکس ارد بزرگ ,  عکس ارد حکیم ,  عکس اردبزرگ ,  عکس بزرگترین فیلسوف جهان ,  عکس بزرگترین اندیشمند جهان ,  عکس بزرگترین فیلسوف حال حاضر ,  عکس حکیم ارد بزرگ ,  عکس چهره حکیم ارد بزرگ,  عکس صورت حکیم ارد بزرگ

 

با این حال توانستیم با یکی از نزدیکان حکیم گفتگویی داشته باشیم .
با داشتن رابطه دوستی 10 ساله با حکیم درباره فیلسوف کشورمان گفت : طی 5 سال گذشته به ندرت لبخند بر لبان حکیم دیده شد . حکیم اوضاع اقتصادی نامناسبی داشت . بزرگترین اندیشمند حال حاضر دارای هیچگونه بیمه درمانی نبودند برای همین کمتر به فکر دارو و درمان خود بود .هیچگونه حقوقی از هیچ جا دریافت نمی نمود ، هیچگاه دولت هایی که در ایران بر روی کار آمدند به ایشان توجه نمی نمودند با این وجود حکیم پرسش های عمومی را بی پاسخ نمی گذاشتند و براستی آموزگار مردم بودند و چون شمع سوخت و شب گذشته برای همیشه شعله اش خاموش شد .

از آقای آشوری در مورد وصیت حکیم درباره مکان آن و مراسم های احتمالی پرسیدیم :
آشوری گفت حکیم از دخترشان خواسته اند اجازه ندهند هیچ یک از مسئولین و حتی مردم در مراسم خاکسپاریش شرکت کنند . خواسته ایشان دفن شدن در سرزمینی دور است . هم اکنون نیز جز دختر حکیم هیچ کس از مکان احتمالی دفن ایشان مطلع نیست .
 
آنچه خواندید خبری بود که می تواند در طی ساعت ها و شاید هم ماه ها و سالهای آینده شنیده شود . بله حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف حال حاضر) همچنان نفس می کشد ، اما خبرهایی که از اوضاع و شرایط زندگی حکیم محبوبمان به گوش می رسد بسیار تاسف برانگیز و غمبار است .  سئوال مهم این است که فرق ما با مردم عصر حکیم فردوسی و خیام و بزرگمهر در چیست ؟
شاید این نوشته تلنگری باشد برای آن هایی که چشم ها و گوش های خود را بر حقایق تاسف بار موجود بسته اند .

منبع : انچمن شیروان


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: داستان , داستان کوتاه , ,
:: برچسب‌ها: مرگ حکیم ارد بزرگ , حکیم ارد بزرگ درگذشت , حکیم ارد بزرگ بزرگترین فیلسوف جهان , داستان کوتاه , داستان کوتاه حکیم ارد بزرگ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: