بالیوود کده دانلود تریلر جدید بازی F1 2014
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود تریلر جدید بازی F1 2014
نوشته شده در چهار شنبه 23 مهر 1393
بازدید : 962
نویسنده : Admin

f1_2014-07-11_09-33-14-63_screen_11_1406716979_jpg_1400x0_q85

سرعت سرعت سرعت و سرعت…… این ها حرف هایی هستند که رانندگان مسابقات فرمول ۱ و یا جتی طرفداران این مسابقات مدام آن را تکرار می کنند. ولی بسیاری از این ها تقریبا هیچوقت معنی این کلمه یعنی “سرعت” را نفهمیده اند. حال شرکت Codemasters، با همکاری یکی از استودیو های زیرشاخه خود یعنی Codemasters Birmingham، توانسته اثری را در دنیای بازی خلق کند، باشد که معنی واقعی کلمه “سرعت” را بع علاقه مندان بازی Formula One بفهماند. البته این بار با F1 2014 و نسل هفتم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

امروز شرکت Codemasters، ناشر بازی F1 2014، لانچ تریلر این بازی را در دسترس همگان گذاشت. آن طور که در لانچ تریلر به نظر می رسد، این نسخه از بازی از گرافیک، و همچنین گیم پلی واقعا خوبی برخوردار است و اگر به بازی یا مسابقات آن علاقه مندید، مطمئنا از انجام این بازی لذت خواهید برد. شما را به تماشای این لانچ تریلر دعوت می کنم.

قابل ذکر است که بدانید بازی در سال ۲۰۱۵، برای PS4 و Xbox One نیز منتشر خواهد شد.

دانلود لانچ تریلر با کیفیت HD

دانلود لانچ تریلر با کیفیت SD


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: تریلر و گیم پلی بازیها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود تریلر جدید F1 2014 , دانلود تریلر جدید بازی F1 2014 , دانلود تریلر F1 2014 , تریلر جدید F1 2014 , تریلر بازی F1 2014 , گیم پلی جدید بازی F1 2014 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: