بالیوود کده Assassin’s Creed Unity انقلابی در عرصه گرافیکی بر پا خواهد کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 812
نویسنده : Admin

assassins-creed-unity-2-assassin-s-creed-unity-project-widow-new-beta-experience-600x337

همان طور که پیش از این اخباری در رابطه با پیشرفت های گرافیکی و تکنیکی بازی Assassin’s Creed Unity منتشر شده است، همچنان سازندگان اعلام می کنند که این عنوان تحولی عظیم در این عرصه ایجاد خواهد کرد. این عنوان اولین بازی از این سری در نسل جدید با سخت افزار جدید است که به نظر می رسد باید پیشرفت های زیادی را کرده باشد.

سازندگان تمامی تلاش خود را کرده اند تا بیشترین جزئیات را در بازی قرار دهند. به تازگی آقای Jeffrey Spice سرپرس گروه شخصیت سازی و FX در یوبیسافت در مصاحبه ای که با Develop داشته است در این باره نظراتی را ارائه کرده است:

بازی در دهه ۱۷۹۰ اتفاق می افتد؛ دنیایی پر از کثیفی و تاریکی که باید تمامی این احساسات و محیط ها در بازی به نمایش کشیده شوند. از لحاظ گرافیک بازی ما بیش از پیش می توانیم افکت های مختلفی را در بازی قرار دهیم چرا که حافظه بیشتری در اخیتار داریم که به ما اجازه می دهد جزئیات بازی را افزایش داده و از قابلیت های کنسول های نسل جدید استفاده کافی را ببریم.

در قسمت NPC نیز این بازی پیشرفت های زیادی داشته است و در این سری بیشترین جمعیت از NPC ها را در اختیار دارد. همچنین بهترین شخصیت پردازی برای این افراد به کار رفته است:

ما انقلابی در شخصیت پردازی در بازی خود بر پا کرده ایم؛ اسکن چهره ها و طراحی دیگر اجزای بدن به خوبی کار شده اند و به خوبی همه چیز در کنار یکدیگر چیده شده اند تا شخصیتی واقعی تر را ارائه دهند. همه این ها به این دلیل است که به شما کاربران و طرفداران عزیز حس آن زمان ها را ارائه کنیم و شما تماما غرق در داستان بازی با شخصیت های بسیاری واقعی شوید. شخصیت ها جزئیات بسیاری را دارند و همچنان طراحان باید برای ارائه جزئیات بیشتر کار و تلاش کنند.

در طراحی این شخصیت ها نه تنها از طراحی سه بعدی استفاده شده است بلکه تمامی حالات قرار گرفتن (باری مثال لباس را در بدن) در نظر گرفته ایم و طراحی های لازمه را صورت داده ایم. اگر به لباس های درون بازی نگاهی بیندازید به خوبی حس خواهید کرد که حتی وزن این لباس ها نیز متفاوت طراحی شده است. نرمی و لطافت و یا زبر بودن لباس نیز شامل این طراحی ها می شود. حتی نفس کشیدن شخصیت ها نیز از لباس ها مشخص است.

 

نظر شما در رابطه با این عنوان چیست؟ آیا این بازی می تواند بار دیگر این فرانچایز را بر سر زبان ها بیندازد و آن را در بین همگان محبوب سازد؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: برچسب‌ها: اخبار بازی Assassin’s Creed Unity , تصاویر گرافیکی از بازی Assassin’s Creed Unity , انقلاب بازی Assassin’s Creed Unity در گرافیک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: