بالیوود کده لانچ تریلر Call of Duty: Advanced Warfare منتشر شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



لانچ تریلر Call of Duty: Advanced Warfare منتشر شد
نوشته شده در یک شنبه 27 مهر 1393
بازدید : 718
نویسنده : Admin

Untitled

احتمالا شما نیز از تیتر خبر تعجب کرده اید. چند هفته ای به آغاز انتشار بازی Call of Duty: Advanced Warfare باقی مانده است اما سازندگان امروز اقدام به انتشار لانچ تریلر آن کرده اند. به هر حال، شما می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود و یا تماشا کنید.

داستان Advanced Warfare در سال ۲۰۵۴ رخ خواهد داد که در آن  Atlas Corporation به عنوان یک شرکت مخصوص ارتش های خصوصی، با اقتدار و قدرت بسیار ظهور کرده است که سعی دارد بشریت را پس از یک حمله سهمگین که پایه های ارتش کشورهای مختلف را نیز به لرزه در آورده است نجات دهد. بازیکن هدایت قهرمان این عنوان یعنی Private Mitchell را بر عهده داشت و شرکت گفته شده نیز توسط Jonathan Irons (با نقش آفرینی آقای Kevin Spacey) هدایت خواهد شد. همچنین در گزارش های اولیه از این عنوان گفته شده که Irons به عنوان دشمن اصلی در ادامه بازی معرفی خواهد شد.

Call of Duty: Advanced Warfare در ۴ نوامبر (مصادف با ۱۳ آبان) برای Xbox One ،Xbox 360 ،PlayStation 3 ،PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد.

 دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: تریلر و گیم پلی بازیها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود تریلر جدید بازی Call of Duty: Advanced Warfare , دانلود تریلر جدید Call of Duty: Advanced Warfare , دانلود تریلر Call of Duty: Advanced Warfare , دانلود Call of Duty: Advanced Warfare , تریلر جدید بازی Call of Duty: Advanced Warfare , نریلر بازی Call of Duty: Advanced Warfare , مشخصات بازی Call of Duty: Advanced Warfare , تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Advanced Warfare ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: