بالیوود کده دانلود تریلر جدید بازی Dying Light|با انواع تله ها آشنا شوید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 466
نویسنده : Admin

maxresdefault

در بازی Dying Light شما نباید همیشه فقط به اسلحه ای که در دست خود دارید اکتفا کنید و به میان جمعیت زامبی ها بروید. محیط های این بازی پر است از موارد مختلفی که در نابود کردن دشمنان برای شما بسیار موثر هستند. امروز یک تریلر جدید از بازی Dying Light منتشر شده است و در آن به همین موضوعی که اشاره کردیم پرداخته خواهد شد. برای دانلود و یا تماشای آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

در Dying Light شما نقش یک بازمانده را در شهری هولناک ایفا خواهید کرد که مملوع از زامبی می باشد. ماموریت همیشه از صبح آغاز خواهد شد و شما باید تا قبل از شب به پناهگاه خود بازگردید. اگر موفق به این کار نشوید، با بدترین کابوستان ملاقات خواهید کرد. زامبی ها در شب به موجوداتی بسیار حراس آور تر تبدیل می شوند و مبارزه با دسته های بزرگ از آنها در تاریکی اصلا و ابدا کار آسانی نخواهد بود. به همین سادگی شما که یک شکارچی قحار در روز روشن بودید، حالا به یک طعمه تبدیل شده اید.

بازی Dying Light برای تمامی پلتفرم های PS4 ،Xbox One و PC در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ (مصادف با ۹ بهمن) منتشر خواهد شد. نسخه های Xbox 360 و Playstation 3 نیز در دست ساخت بودند اما به دلیل ناتوانی این کنسول ها در اجرای بازی نامبرده، سازندگان بقیه مراحل ساخت را لغو کردند.

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: تریلر و گیم پلی بازیها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود تریلر جدید بازی Dying Light , دانلود تریلر بازی Dying Light , دانلود بازی جدید Dying Light , دانلود گیم پلی بازی جدید Dying Light , اخبار بازی Dying Light , اطلاعات بازی Dying Light , مشخصات بازی Dying Light ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: