بالیوود کده انتخاب برترین بازی موبایل ۲۰۱۴ جهان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



انتخاب برترین بازی موبایل ۲۰۱۴ جهان
نوشته شده در دو شنبه 10 آذر 1393
بازدید : 545
نویسنده : Admin

files_news_international_mobile_gaming_awards-600x239[2e4ba623dccfca17ffe90a3a4878077a]

یازدهمین رویداد انتخاب برترین‌های بازی موبایل جهان (IMGA) با همکاری گیم کانکشن برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نقل از سایت Imgawards.com، برگزارکنندگان رویداد جوایز بهترین های بازی موبایل جهان با اعلام این خبر در گیم کانکشن ۲۰۱۴ اروپا از استودیوها، گروه های مستقل، تولیدکنندگان فردی و ناشران سراسر دنیا دعوت کرده‌اند تا در بزرگترین رقابت بین المللی بازی های موبایل دنیا شرکت کنند.
تولیدکنندگان بازی های موبایل از سراسر دنیا می توانند بازی های خود را حداکثر تا تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۴ (۱۰ دی ۹۳) در وبسایت www.imgawards.com ثبت و بارگذاری کنند.
گفتنی است، تنها بازی هایی که تا پایان سال ۲۰۱۴ می توانند منتشر شوند امکان شرکت در این رقابت را دارند.
برگزارکنندگان این رویداد تمایل دارند فرصت مناسبی برای آثار گروه های مستقل، محققان و حتی دانشجویان ایجادکنند تا بازی‌های آنان شانس معرفی و دیده شدن را پیدا کنند. از سوی دیگر مراسم امسال توجه ویژه ای برای بازی هایی که منتشر نشده اند خواهد داشت.
براین اساس علاقه‌مندان می توانند دمو یا vertical slices یا testflight builds از بازی خود را که قابلیت اجرا شدن را دارد ارسال کنند تا در صورت تایید، در رقابت های سال آینده شرکت داده شوند.
بازی های شرکت کننده برای دریافت جایزه بزرگ (IMGA Grand Prix) یا جوایز بخش‌های مختلف این رویداد بین المللی به رقابت خواهند پرداخت.

مراسم اهدای جوایز منتخبین یازدهمین IMGA سوم مارچ ۲۰۱۵ (۱۲ اسفند ۹۳) طی مراسم ویژه ای در رویداد گیم کانکشن آمریکا در شهر سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد.


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: اخبار بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: انتخاب برترین بازی موبایل ۲۰۱۴ جهان , برترین بازی سال 2014 جهان , , بازی سال 2014 , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: